در حال بارگزاری ...

قوانین و شرایط

قوانین عمومی:

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه اینترنتی گیم‌ایچ منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات فروشگاه اینترنتی گیم‌ایچ تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

شرایط ثبت سفارش:

قبل از ثبت هرگونه سفارش از طریق وب سایت، ثبت نام درسایت الزامی است. همچنین برای ثبت نام در سایت نیاز به احراز هویت از طریق شماره تلفن همراه می باشد. ثبت هر گونه سفارش به منزله آگاهی و قبول قوانین سایت بوده و لذا مشتری موظف است قبل از هر گونه ثبت سفارش این قوانین را به دقت مطالعه و در صورتیکه با آنها موافق است.

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات فروشگاه اینترنتی گیم‌ایچ به دقت ملاحظه فرمایید. ورود کاربران به وب‏‌سایت فروشگاه اینترنتی گیم‌ایچ و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی گیم‌ایچ از سوی کاربر است .لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

سوالات متداول

قبل از مطرح کردن سوالات خود از طریق پشتیبانی قسمت سوالات متداول گیم ایچ را مطالعه فرمایید...

سوالات متداول

حریم خصوصی

ما به اطلاعات اشخاصى که از سایت ما استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کنیم...

حریم خصوصی

شرایط بازگشت کالا

محصولات پیش از ارسال کنترل کیفیت شده و سپس ارسال میشوند، اما در صورت بروز مشکل...

بازگشت کالا

ارسال سفارشات

مدت زمان و هزینه ارسال با توجه به نوع محصول سفارشی و شهر گیرنده متفاوت میباشد...

ارسال سفارشات

شیوه های پرداخت

کاربران می‌توانند هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی، هزینه سفارش خود را آنلاین پرداخت کنند...

شیوه های پرداخت

  • نحوه ثبت سفارش به چه صورته؟

دو راه برای ثبت سفارش هست که میتونید اقدام کنید و خریدتون رو انجام بدین. سایت و تلگرام، که برای هردو میتونید از درگاه اینترنتی  و یا کارت به کارت پرداختتون رو انجام بدین.

  • ارسال سفارش ها به چه صورته؟

برای اطلاع کامل و دقیق از ارسال سفارش ها وارد بخش (نحوه ی ارسال سفارش ها) بشید.

  • چرا پرداخت در محل نداریم؟

اکثر محصولات به دلیل اینکه سفارشی تولید میشن امکان پرداخت در محل وجود نداره و دلیل دیگش هم بدقولی پست برای پرداخت در محل های خارج از تهرانه که خیلی دیر به دیر و با کلی سختی تسویه هارو انجام میده.

  • اگر بخوام سفارشم همون روز یا زودتر به دستم برسه باید چیکار کنم(تولد، مناسبت، هدیه و…)؟

برای موارد این چنینی میتونید قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی ما در ارتباط باشید تا بهتون اطلاع بدیم که امکانش هست سفارشتون همون روز به دستتون برسه یا خیر. البته البته ما همه ی تلاشمون رو میکنیم که همون روز به دستتون برسه و روز قشنگی رو برای عزیزتون بسازید.

  • چرا مدت زمان آماده سازی سفارش ها بین 4 تا 9 روز کاریه؟

اکثر محصولاتمون به صورت سفارشی تولید میشن و بعد از ثبت سفارش میرن برای مراحل آماده سازی. بعدش هم دوتا سه روز زمان میبره تا پست سفارشتون رو تحویل بده. البته اکثر سفارشات فردای روزی که ثبت سفارش انجام میشه ارسال میشن و در کمترین زمان ممکن و صد البته با عشق به دستتون میرسن.

  • برای انتخاب لباس چطور سایزم رو مشخص کنم؟

برای مشخص کردن سایزتون حتما از جدول راهنمای سایز استفاده کنید و به سایزی که معمولا میپوشید استناد نکنید، چون الگوی لباس ها و در نتیجه اندازه اون ها ممکنه باهم متفاوت باشه . یکی از لباس های خودتون رو روی زمین پهن کنید و طبق جدول عرض زیر بغل و ارتفاع لباستون رو اندازه بگیرید و بعد از مقایسه با اندازه های جدول سایزتون رو انتخاب کنید.

  • آیا امکان تعویض لباس ها بخاطر سایز وجود داره؟

این امکان در حال حاضر فقط برای تیشرت های کالکشمنون وجود داره که میتونید در صورتی که سایزرو اشتباه انتخاب کرده بودید، سایز تیشرت رو تعویض کنید. برای باقی لباس ها این امکان وجود نداره به دلیل اینکه سفارشی چاپ میشن و از راهنمای سایز به راحتی میتونید استفاده کنید و سایزتون رو انتخاب کنید.

  • نحوه ی گرفتن کد رهگیری پستی به چه شکلی هست؟

برای دریافت کد رهگیری پستی یک تا دوروز بعد از اینکه پیامک ارسال سفارشتون براتون اومد میتونید از پشتبیانی ما کدتون رو بگیرید و با وارد کردنش داخل سایت پست از وضعیت سفارشتون اگاه بشید.

  • آیا تخفیف هم داریم؟

تخفیف های ما مناسبتی هستش و در روزهای خاصی مثل تولد گیم ایچ اعمال میشه که داخل سایت، اینستاگرام و تلگراممون اعلام میکنیم و میتونید از تخفیف استفاده کنید.

  • آیا امکان مرجوع کردن سفارش وجود داره؟

برای اطلاع کامل در مورد مرجوع کردن کالا وارد بخش (شرایط بازگشت کالا) بشید.

  • تفاوت تیشرت، تیشرت کالکشن و تیشرت اسپان و ملانژ چیست؟

تیشرت های کالکشن : صد در صد نخ پنبه هستن به صورت عمده تولید شده و چاپشون سیلک هستش که امکان تعویض سایز در صورت استفاده نکردن از تیشرت تا 72 ساعت وجود داره (هزینه ی ارسال بر عهده ی مشتری هستش). تیشرت اسپان و ملانژ : از جنس پارچه اسپان و ملانژ هستن و دارای پلی استرن و به صورت سفارشی چاپ سابلیمیشن براشون انجام میشه. تیشرت: صد در صد نخ پنبه هستن و به صورت سفارشی چاپ میشن.

  • تفاوت هودی و هودی دیجیتال چیست؟
هودی دیجیتال: پارچه ی هودی های مشکی صددرصد نخ پنبه و هودی های رنگی اسپان دورس هستش که به صورت سفارشی چاپ میشن. هودی: پارچه ی هودی ها ملانژ هستش و چاپ سابلیمیشن به صورت سفارشی براشون انجام میشه.
سوال دیگه ای دارین؟
با پیشتیبانی ما داخل تلگرام در ارتباط باشید که با عشق در خدمتتون هستیم. (989962229265+)
پیشنهاد:

برای خرید سریع تر و پرداخت راحت تر در درگاه بانکی پیشنهاد میکنیم فیلترشکنتون رو خاموش کنید.

  • “گیم‌ایچ” با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب‌سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و از آنجا که کلیه فعالیت‌های “گیم ایچ” قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد. یادآوری می‌شود آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌ همراه توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، گیم ایچ جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.
  • مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و گیم ایچ تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد. این اطلاعات تنها توسط “گیم‌ایچ” استفاده شده و در اختیار شریک تجاری دیگری قرار نمی گیرد. همچنین در صورت درخواست کاربر اطلاعات قبلی پاک شده و پس از آن این اطلاعات جمع آوری نمی گردد.
  • توجه داشته باشید که 50002710029265 شماره‌ای است که گیم ایچ از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک ارسال می‌کند. همچنین این شماره‌‌، سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه گیم‌ایچ را به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق آن وجود ندارد.
  • همچنین برای ارسال پیام به مجموعه “گیم‌ایچ” تنها از طریق پل های ارتباطی موجود در سایت که شامل پشتیبانی تلگرام، اینستاگرام و شماره همراه است میتوانید اقدام کنید و هر شماره و پیج دیگری مربوط به مجموعه “گیم‌ایچ” نمیباشد. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان “گیم‌ایچ” با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام “گیم‌ایچ” است و در صورت دریافت چنین پیام یا پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را از به ما اطلاع دهید.
  • “گیم ایچ” همانند سایر وب سایت‌ها از جمع آوری IP و کوکی‌ها استفاده می‌کند، اما پروتکل، سرور و لایه‌های امنیتی “گیم ایچ” و روش‌های مناسب مدیریت داده‌ها اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌های غیر قانونی جلوگیری می‌کند.
  • باید تاکید شود که حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است و لذا برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند. در صورتی که کاربر شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کرد، جهت جلوگیری از سواستفاده یا مشکلات احتمالی کاربران باید شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نمایند.
  • مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد فوق‌الذکر توسط کاربر باشد، با خود کاربر بوده و کاربر حق هر گونه ادعا علیه “گیم‌ایچ” را از خود سلب می‌کند. “گیم ایچ” هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند.

“گیم‌ایچ” برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.

همه‌ی تلاش ما در گیم‌ایچ این است که کالای خریداری شده در شرایط مطلوب به دست شما برسد از این رو همه ی محصولات پیش از ارسال کنترل کیفیت شده و سپس ارسال میشوند باز از این رو در صورت بروز موارد زیر مطابق توضیحات هر بخش عمل خواهد شد.

 

محصولات “گیم‌ایچ” به طور کلی در دو دسته هستند:

دسته ی اول: محصولاتی هستند که آماده ی ارسال بوده و نیازی به آماده سازی ندارند.

شامل تیشرت کالکشن، کتاب، گردنبند، کیف پول، کوله پشتی چرمی، کوله پشتی مخمل،کیف کراس بادی، جاکلیدی، شلوارک،  فانکوپاپ، تیشرت کالکشن

دسته دوم: محصولاتی هستن که به صورت سفارشی بعد از ثبت سفارش شما تولید و آماده میشوند. این محصولات به دلیل سفارشی تولید شدن امکان تعویض و یا مرجوع شدن رو ندارند.

شامل تیشرت اسپان و ملانژ، ماگ، قاب موبایل، تیشرت، هودی، ماسک، هودی دیجیتال، هودی ملانژ، مدل های مینیاتوری و اکسسوری فانتزی، فلش فانتزی، نوت بوک، سلاح فانتزی، اکشن فیگور، تابلو

 

 

 

 

 

در صورت بروز هرگونه مشکل و یا جهت تعویض و عودت کالا لطفاً قبل از هر اقدامی به پشتیبانی ما در تلگرام پیام دهید، و از ارسال کالا بدون هماهنگی با پشتیبانی جداً، خودداری کنید.

 

 

 

تمامی سفارشات در زمان ارسال توسط شرکت فرستنده (پست، چاپار، تپسی و…) بیمه میشوند و در زمان تحویل باید توسط شما چک شوند تا در صورت آسیب دیدگی، فرم خسارت از مامور ارسال گرفته و پر شود، تا هزینه خسارت خدمت شما پرداخت شود. درغیر این صورت امکان تعویض و یا مرجوع کردن محصول وجود ندارد.

پس از خرید و دریافت سفارش، در صورت رعایت موارد زیر، امکان تعویض برخی از محصولات دسته‌ی اول وجود دارد:

  • محصولاتی که با تخفیف خریداری شده باشند، امکان تعویض یا عودت را ندارند.
  • مدت زمان بازگشت محصول جهت تعویض یا عودت، 3 روز کاری پس از دریافت سفارش می باشد.
  • هزینه ارسال مجدد محصولات جهت تعویض و هزینه ارسال در صورت تصمیم بر عودت محصول بر عهده مشتری می باشد.
  • به دلیل رعایت بهداشت، در صورت استفاده از محصول یا بو گرفتن محصول مانند بوی عطر و… و همچنین برخورد با لوازم ارایشی، امکان تعویض یا عودت وجود ندارد.
  • محصولاتی که در دسته دوم قرار دارند، شامل موارد فوق نشده و به هیچ وجه امکان تعویض یا عودت را ندارند.

درصورت ارسال کالای اشتباه از طرف مجموعه “گیم‌ایچ”، محصول سفارش داده شده برای شما تعویض خواهد شد و هزینه ارسال نیز توسط “گیم‌ایچ” پرداخت خواهد شد. به همین منظور به دو روش زیر اقدام نماید:

  • اگر ساکن تهران هستید، جهت تحویل کالای خود از طریق پیک ما با پشتیبانی تلگرام هماهنگ کنید.
  • در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، بعد از تایید توسط پشتیبانی تلگرام ما برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز پس کرایه اقدام کنید. در صورتی که برخی از شهرها پست پیشتاز پس کرایه را نمی پذیرند، جهت واریز وجه به حساب مشتری تصویر رسید پستی را به پشتیبانی تلگرام ما ارسال کنید. 
 

در صورت نیاز از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام کنید:

98992229265+                  gameich_suport@

پیک (مناطق تحت پوشش تهران)

مدت زمان ارسال 1 الی 6 روز کاری هزینه ی ارسال 60 هزارتومان

چهار نکته ی مهم در مورد ارسال سفارش ها با پیک:
1- روزهای تعطیلی رسمی و جمعه ها، روز کاری به حساب نمی آیند و در مدت زمان ارسال، لحاظ نمی شوند.

2- روزهایی که آب و هوا نامساعد باشد (بارندگی، باد و …) ارسال ها انجام نمی شوند و در مدت زمان ارسال، لحاظ نمی شوند.

3- از زمان تغییر وضعیت سفارش به (ارسال شده) تا 48 ساعت بعد پیک برای تحویل سفارش خدمت خواهد رسید.

4- محصولاتی که به صورت سفارشی چاپ و یا تولید میشوند ممکن است تحویلشان از زمان تایین شده بیشتر طول بکشد، که در این صورت به شما اطلاع داده خواهد شد.

برای بزرگنمایی کلیک کنید
پست پیشتاز

مدت زمان ارسال 4 الی 9 روز کاری هزینه ی ارسال از 70 هزارتومان

سه نکته ی مهم در مورد ارسال سفارش ها با پست پیشتاز: 1- روزهای تعطیلی رسمی، پنج شنبه ها و جمعه ها، روز کاری به حساب نمی آیند و در مدت زمان ارسال، شمرده نمی شوند.
2- محصولاتی که به صورت سفارشی چاپ و یا تولید میشوند ممکن است تحویلشان از زمان تایین شده بیشتر طول بکشد، که در این صورت به شما اطلاع داده خواهد شد.
3- 48 ساعت بعد از تغییر وضعیت سفارشتتون به (ارسال شده) امکان گرفتن کدرهگیری رو از پیشتیبانی تلگراممون خواهید داشت.
چاپار – تیپاکس (پس کرایه)

زمان ارسال با توجه زمان تولید و ساخت محصول متفاوت است.

محصولاتی که به صورت سفارشی ساخته میشوند در قسمت توضیحاتشان هر نوشته شده است.
هزینه ی ارسال با توجه به مسافت شهر و میزان بار متفاوت است.
هزینه در زمان تحویل به شرکت تیپاکس از سمت مشتری پرداخت میشود.
در زمان ثبت سفارش مبلغ 50 هزارتومان برای تحویل مرسوله به شرکت تیپاکس از سوی مشتری پرداخت میشود

تپسی بار (پس کرایه – برای شهر تهران)

زمان ارسال با توجه زمان تولید و ساخت محصول متفاوت است.
هزینه ی ارسال باتوجه به مسافت متفاوت است و زمان تحویل توسط مشتری به راننده شرکت تپسی پرداخت میشود.

حالت های ضروری در صورتی که شما برای تحویل سفارشتون به دلایل مختلف (تولد، سفر و …) نیاز به ارسال سریع تر سفارش ها دارید، به تلگرام ما (98962229265+) پیغام دهید تا با راه های سریع تر مثل اسنپ باکس و الوپیک برای تهران و تیپاکس برای سایر شهرها، سفارشتون پردازش و ارسال بشه. هزینه ارسال حالت های ضروری، با مشتری می باشد.
  • پرداخت اینترنتی (درگاه پرداخت سایت)

کاربران “گیم‌ایچ” می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند. پرداخت موفق هزینه به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و پس از آن پیامکی مبنی بر ثبت موفق سفارش، برای کاربر ارسال می‌شود و نیازی به اطلاع‌ دادن پرداخت سفارش نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده‌سازی و ارسال می‏‌شود.

برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به :

  • شماره کارت (شماره 16 رقمی روی عابر بانک)
  • رمزپویا (برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلا رمز پویا (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید.برای فعال‌کردن رمز خرید پویا ، برخی از بانک ها به صورت خودکار رمز پویا کارت بانکی مشتریان را فعال میکنند در غیر اینصورت از دو طریق میتوانید اقدام به فعالسازی نمایید:
    1. می‏‌توانید به دستگاه خودپرداز بانک صادرکننده کارت خود مراجعه کنید و از منوی خدمات رمز پویا اقدام به فعالسازی نماید.
    2. مراجعه به شعب حضوری بانک.
  • CVV2 ( یک کد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کدامنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی کاربرد دارد )
  • تاریخ انقضاء (تاریخ انقضا کارت‌ بانکی روی آن حک شده است. در صورتی که تاریخ انقضا روی کارت بانکی وجود ندارد، می توانید تاریخ صحیح را از بانک مبدا استعلام بگیرید)
  • پرداخت مستقیم (کارت به کارت)

به منظور تسهیل و راحتی شما در خرید و یا عدم دسترسی شما به کارت بانکی با رمزپویا و همچنین به دلیل احتمال بروز مشکل و قطعی از طرف درگاه پرداخت سایت، امکان خرید از طریق پرداخت مستقیم (کارت به کارت) فقط از طریق ارتباط با پشتیبانی تلگرام ما وجود دارد.

  • جهت دریافت اطلاعات واریز و شماره کارت به منظور ثبت سفارش عکس محصول مد نظر خود را به پشتیبانی تلگرام ما ارسال کنید.
  • در هنگام پرداخت تمامی اطلاعات کارت مقصد (گیم‌ایچ) را با اطلاعات ارسالی توسط پشیبان تلگرام ما تطابق دهید. در صورت واریز وجه به شماره کارت اشتباه مسئولیت بروز هرگونه خسارت به عهده کاربر بوده و کاربر حق هر گونه ادعا علیه “گیم‌ایچ” را از خود سلب می‌کند.
  • بعد از واریز وجه عکس رسید و یا اطلاعات پرداخت خود را به پشتیبانی تلگرام ما ارسال کنید.

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...